Even voorstellen, ik ben dus Loni en sinds kort eigenaar van de e23. Het is een uit hèt jaar 1977. Het is eigenlijk in prima conditie behalve het interieur en ik zou dus graag een roest preventie behandeling laten doen of uiteraard het zelf doen. Helaas is dut voorlopig de enige foto aangezien de auto in de garage is.
..heb zeer lang zitten twijfelen om deze te kopen.. Originele hollandse auto in een super kleur!!! Stond in amsterdam geloof ik te koop... En volgens mij nog van een vrouwelijke forum lid... Deze moet je gewoon koesteren!!
Uiteraard welkom hier en mooie auto heb je, mag je trots op zijn om zo'n exemplaar te hebben.! Deze stond eind 2015 ook al eens te koop ergens in het midden van het land, ik zat toen te twijfellen om hem te halen, de vraagprijs was toen 3750€.
BMW E23 728iA Jet Black BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
graad schreef:..heb zeer lang zitten twijfelen om deze te kopen.. Originele hollandse auto in een super kleur!!! Stond in amsterdam geloof ik te koop... En volgens mij nog van een vrouwelijke forum lid... Deze moet je gewoon koesteren!!
Marthijn schreef:Uiteraard welkom hier en mooie auto heb je, mag je trots op zijn om zo'n exemplaar te hebben.! Deze stond eind 2015 ook al eens te koop ergens in het midden van het land, ik zat toen te twijfellen om hem te halen, de vraagprijs was toen 3750€.
Klopt. De persoon van wie ik het kocht had het niet erg lang in bezit.
Ik heb die auto toen ook bekeken. De basis was heel aardig, al was er toen best wat roest te vinden. Had ook op gas gelopen. de eigenaar wilde toen niet zakken met de prijs, anders had hij hier gestaan. Echt een gaaf ding, en met het ouder worden ook steeds interessanter.
baur323 schreef:Ik heb die auto toen ook bekeken. De basis was heel aardig, al was er toen best wat roest te vinden. Had ook op gas gelopen. de eigenaar wilde toen niet zakken met de prijs, anders had hij hier gestaan. Echt een gaaf ding, en met het ouder worden ook steeds interessanter.
Het heeft inderdaad wat roest aan de deuren maar verder is die behoorlijk roestvrij. Verder was ik niet echt bekend met de gas installatie.