Ik zal me even voorstellen, ben Melchior! Meeste mensen zullen mij nog wel kennen van de witte 728i, niet zo heel lang geleden. Ik ben blij dat Michiel nog precies weet hoe ik eruit zie!
Gelukkig heeft de nieuwe eigenaar ook zijn weg naar het forum gevonden en ik wens hem nog vele plezierige kilometers toe!
Ongever een maandje of acht heb ik de E23 ingeruild op de E34. Het is een 535i uit '88. De wagen is compleet en vrij luxe uitgevoerd (geen airco of leer though). Die jaren '80 yuppenbak-look deed het hem!
Het is een zalige wagen en het rijdt voortreffelijk, het is een BMW uiteraard! (voor mij het enige merk trouwens
) Misschien nog wel het fijnst van alle opties voor mij persoonlijk, aangezien ik het meest op de snelweg rijd/reed: de automaat in combinatie met de ouwe, trouwe M30B35 motor. Heerlijk powerful, moeiteloos en snel cruisen, of comfortabel (voor je linkervoet, niet voor je hart) in die scheissstau staan. Rondom staat ie op TRX GT's (velgdiameter 415mm) met 240/45 banden, kortom zeldzaam, al helemaal omdat het ingevette reservewiel er bij zit en de velgen rondom geen schade hebben! Erg gaaf, maar ik wil geen klapband krijgen. Krijg dan ook al een beroerte aan de gedachte die banden ooit eens te moeten vervangen!
(Ik hou natuurlijk het liefst deze velgen) Gelukkig zijn de banden nog in goede staat met veel profiel.
Aangezien de auto in de stalling staat nog een aantal oude foto's hier, ik zal wat nieuwe schieten als de auto weer de weg op gaat!
M.v.g.
Melchior