di 16 nov 2010, 21:18
di 16 nov 2010, 21:42
di 16 nov 2010, 21:49
di 16 nov 2010, 22:02
wo 17 nov 2010, 21:13
RobertF schreef:De situatie met de e23 is vergelijkbaar met de e28. Een mooi gave auto met veel opties is schaars en duur, rotzooi koop je voor weinig 2000 euro. Een e23 is toch meer een reiswagen en geen scheurijzer. De prijzen gaan wel omhoog
Technisch zijn er niet veel verschillen omdat de techniek nagenoeg hetzelfde is of je moet een turbo willen. Grootste probleem is roest, technisch is alles te maken
De markt is eigenlijk goed, er zijn aardig wat autos te koop van werkhokken tot mooie exemplaren. Ook gebruikte onderdelen zijn er te koop
Het model en opties hangt van je wensen en portomonnee af
Neem de tijd en kijk eerst rustig rond, je kunt je geld maar 1 keer uitgeven
wo 17 nov 2010, 21:22
wo 17 nov 2010, 21:58
do 18 nov 2010, 19:09
CeesBMW schreef:Als je een e28 gewent bent is een post 82'er de beste keuze. De modellen daarvoor zijn duidelijker 70'er jaren auto's qua wegligging.
do 18 nov 2010, 19:27
do 18 nov 2010, 19:36
do 18 nov 2010, 20:01
baur323 schreef:Er staat zo'n 87er op MP - feitelijk al tijden.
Onverkoopbaar. Toch dikke kans dat die wel in 86 is geproduceerd.
Er zijn meerdere verhalen bekend dat die auto's belasting vrij te krijgen is.
De e32 kwam tenslotte al uit in sept 86.
do 18 nov 2010, 20:30
za 20 nov 2010, 10:19
Vincent Kools schreef:een 728 wat onder-gemotoriseerd?