Het wordt nu toch wel eens een keer tijd om ook mijzelf ook op dit gedeelte van het forum voor te stellen! Mijn naam is Bram, ik ben 23 en ik studeer Technische Informatica aan de HTS in Arnhem. Met een beetje geluk kan ik in februari gaan afstuderen. Net als vele andere hier op het forum ben ik ook aardig gecharmeerd van de E23.
Afgelopen donderdag ben ik na een lange zoektocht de trotse bezitter geworden van een BMW 728i met als bouwjaar 1983. Het heeft even geduurd en ik schat dat ik zo'n 10 auto's bekeken heb voordat ik deze auto tegenkwam bij Loentje. Eerst maar eens kijken! Overall ziet de auto er prima uit voor de vraagprijs. Loentje heeft de beschikking tot een brug wat natuurlijk perfect was om de onderkant van de auto eens goed te bekijken. Op de bekende plekjes na (krikpunten en de bak voor het reservewiel) was eigenlijk alleen de
handremkabel binnenkort aan vervanging toe. Naast de handremkabel dient ook de stuurbekrachtigingpomp vervangen te worden maar gelukkig zou ik hiervoor een 2e handsexemplaar bij de aankoop bij krijgen. Net als de mistlampen overigens. Uiteraard moest de auto ook eens grondig aan de binnen en buiten kant gepoetst worden. Dat was niet inclusief
Na de bezichtiging en een leuk gesprek bij Leon eerst maar eens een nachtje erover gaan slapen en alle feiten op een rij zetten, met pa overleggen en zoals Ite dat altijd zo mooi zegt geld tellen om tot een goed onderbouwde keuze te komen. Men gaat natuurlijk niet over