Beste mensen,
Als belg ben ik zeer tevreden dat jullie nederlanders er zijn, want forums kennen ze in ons land blijkbaar niet
Ik ben reeds actief op het e28 forum en in het bezit van een 524td en 520i.
Momenteel staat hier nu ook een e23 728i van een kennis van mijn pa. De bedoeling is dat de 728i in de plaats komt van de 520i.
We hebben hem eens opgehaald om te kijken wat er zoal moet aan gebeuren en dan te beslissen of we hem al dan niet kopen.
Bouwjaar is 1979, eerste ingebruikname 1980. De laatste keer dat de auto de weg gezien heeft is 14 jaar geleden, sindsdien staat hij onder dekens in een verwarmde garage (eigenaar is baas van busbedrijf, staat daar in een hoekje naast zijn porsche :p). Is wel ieder jaar eens uitgehaald door de schoonzoon om warm te rijden op de parking.
Opties zijn er niet, vind ik niet erg, het is een oude bak.
Er zit een LPG installatie op van 1985, dit is voornamelijk de reden waarom we hem zouden aankopen, met de huidige benzineprijzen ben je een dief van je eigen portemonnee als je die jaren '80 zescilinders van BMW dagelijks rijdt.
Auto rijdt zowel op LPG als op benzine, raar maar waar, hij draait veel mooier op LPG.
vraagprijs is 1000