Hallo iedereen,
Mijn naam is Kevin en zoals je alvast kan raden heb ik een E23 gekocht.
Was al enige tijd op zoek achter een oldtimer, ben er enkele jaren geleden zo een beetje ingerold door een kameraad die enkele oldies heeft en nu begint het zelf ook te kriebelen.
Heb gisteren na een lage zoektocht een E23 van '79 aangekocht, was niet bewust achter dit model op zoek.
Bedoeling met een zo klein mogelijk budget toch een mooie oldtimer aan te schaffen. Keek voornamelijk naar BMW,Mercedes of Porsche en uiteindelijk moest ik ergens een knoop gaan doorhakken.
Ben absolute fan van BMW, reeds meerdere modellen gehad weliswaar niet ouder dan '97 en daarmee toch besloten om hiervoor te gaan.
Doelstelling was om eerder te kijken naar het retro gehalte ipv type of motorisatie.
Hierdoor gisteren gaan kijken naar een E23 730 van '79 . Groen metallic met groen velours interieur.
Volgens de verkoper 109000 km, natuurlijk de echtheid hiervan kan je niet garanderen. Maar aangezien de wagen in zeer goede staat zou het best kunnen kloppen.
Momenteel staat hij nog bij de verkoper die deze week naar de oldtimer keuring gaat en na afronding hiervan kan ik de wagen gaan afhalen en dan zal ik enkele fotos posten.
Bedoeling is om stilaan de wagen te voorzien van een verlagingssetje met old school velgen en de kleine gebreken te verhelpen.
Door het zoeken naar gegevens en info ben ik op dit forum gestuit en kon ik na het lezen van 0.0001% aan info
niet weerstaan om mij te registreren.
Verder ben ik woonachtig in Hoegaarden(Bier) en werk als Laborant bij een citroenzuurfabrikant in Tienen(suikerstad).
Binnen een maand 32j jong een jaartje jonger als mijn E23.
2 kids van 6 en 4. Rayan en Febe.
Ben benieuwd in welk avontuur ik mezelf gestort heb, eenmaal ik meer gegevens heb zal ik ze ook meedelen.
Mvg,
Kevin