Hallo,
Mijn naam is Marcus.
Ik ben op dit forum terechtgekomen vanwege de aanschaf van een e23 van 1978. Ik wilde graag iets meer info en het leek me al snel zinvol om me hier te registreren.
Mijn auto loopbaan ziet er heel erg gevarieerd uit. Waarbij ik pas sinds vorig jaar helemaal BMW-fan ben.
Stukje geschiedenis. Ik ben gestart met een Opel kadet. Daarna hebben een 40 tal auto's van alle merken de reveu gepasseerd. De laatste jaren vanaf 2005 rijdt ik vooral grote sedans. Gewoon omdat ik dit erg mooi vindt. Dit begon met een Volvo S60 D5, 2 van gereden. Daarna 2 maal een (W211) E-klasse Mercedes van 2004 en 2006. In 2010 heb ik een Audi A6 gereden van 2005 en in 2011 (jullie raden het al) had ik mijn zinnen gezet op een BMW 530D high executive van 2006. Vanaf dat moment ben ik besmet met het BMW virus. Dit uitte zich in de aanschaf van een tweede BMW. Een M5!! uit het jaar 2000. Dat het virus besmettelijk is blijkt uit het feit dat mijn vader zich eind vorig jaar een ook een BMW kado heeft gedaan. Een nieuw model 5 serie (F10).
Op dit moment ben ik de trotse eigenaar van 3 Beamers
Zie de foto's
Mijn superkanon de M5
Mijn dagelijke 530D high executive
En sinds deze week de E23 van 1978
Ik heb nog een heleboel vragen omtrent deze laatste auto.. Hoop dat het forum mij hierbij kan helpen.
Mvrgr,
Marcus