Ik ben RobertF uit Z-Limburg en al forumlid sinds het begin, februari 2009 en op het oude forum daarvoor.
In 2009 kocht ik een 745i kleur white in Engeland met 59.000km De auto was nieuw uitgeleverd naar Saudi Arabie
Ik heb ondanks dat het een goed auto was er veel aan verbeterd gedurende de 6 jaar dat ik hem gehad heb.
Het relaas is te lezen in mijn topic "project 745i white".
In 2015 heb ik de auto verkocht vanwege de oldtimerregeling
De nieuwe eigenaar was niet een echte BMW liefhebber en heeft in de afgelopen 2 jaar nog geen 500km er mee gereden.
Jammer dat die weggegaan is maar.................................................... hij had heimwee en hij is terug bij mij!!!!
Vandaag opgehaald in Swifterbant en er moet weer gesleuteld worden
Hij is in handen geweest van mensen die er geen verstand van hadden en de verlaagde veren zijn er onder vandaan gehaald dus dat moet weer terug voor de looks.
Het project 745i white ..........is to be continued
Ik ben waarschijnlijk het oudste forumlid en de vraag was of ik de auto wel terug moest kopen, mijn verstand zei nee en mijn gevoel ja. IK wist wel wat ik kocht, dat was het belangrijkste eigenlijk en heb mijn gevoel dan maar gevolgd.
MIjn E61 heeft nu een oudere broer
Nog even bij Riemer langs geweest dus weer een forumlid leren kennen
In 2009 kocht ik een 745i kleur white in Engeland met 59.000km De auto was nieuw uitgeleverd naar Saudi Arabie
Ik heb ondanks dat het een goed auto was er veel aan verbeterd gedurende de 6 jaar dat ik hem gehad heb.
Het relaas is te lezen in mijn topic "project 745i white".
In 2015 heb ik de auto verkocht vanwege de oldtimerregeling
De nieuwe eigenaar was niet een echte BMW liefhebber en heeft in de afgelopen 2 jaar nog geen 500km er mee gereden.
Jammer dat die weggegaan is maar.................................................... hij had heimwee en hij is terug bij mij!!!!
Vandaag opgehaald in Swifterbant en er moet weer gesleuteld worden
Hij is in handen geweest van mensen die er geen verstand van hadden en de verlaagde veren zijn er onder vandaan gehaald dus dat moet weer terug voor de looks.
Het project 745i white ..........is to be continued
Ik ben waarschijnlijk het oudste forumlid en de vraag was of ik de auto wel terug moest kopen, mijn verstand zei nee en mijn gevoel ja. IK wist wel wat ik kocht, dat was het belangrijkste eigenlijk en heb mijn gevoel dan maar gevolgd.
MIjn E61 heeft nu een oudere broer
Nog even bij Riemer langs geweest dus weer een forumlid leren kennen
Laatst bijgewerkt door RobertF op za 04 maart 2017, 18:08, in totaal 3 keer bewerkt.