Beste forumleden, Ik vind het helemaal niet leuk dat ik nu in mn eentje op mn eigen forum zit? Niemand kan me helpen met de problemen aan mn e23 ik heb ook al geen vrienden meer en Cees heeft mn lolly afgepakt Weet iemand trouwens hoe ik de zijwieltjes van mn driewieler af moet halen???
(sorry, flauw, kon het niet laten)
Laatst bijgewerkt door Godfried op do 19 feb 2009, 02:27, in totaal 1 keer bewerkt.
ik kan er wel mee lachen (zou valentino nu als bezoeker op t nieuwe forum zitten dan weet ie wel meteen hoe we over m denken anders mag ie mij wel ff bellen,)
Reken er maar op dat hij dit forum bezoekt!! Dat soort mensen kicken hier op. Ik ben benieuwd of hij zelf nog een e23 rijder is? als dat zo is kan hij voortaan denk ik beter in duitsland naar onderdelen en advies zoeken
Ja man, Ik begin er ook redelijk verslaafd aan te raken! Ik had gister gewoon last van afkick verschijnsellen toen die ff uit de lucht was. We moeten Cees maar dankbaar zijn dat hij het binnen een dag weer in de lucht heeft gekregen!
Jongens niet zo veel op valentijn afgeven, hij heeft tenslotte het forum opgericht en heb hem zeker niet als onprettig beschouwd gedurende de tijd dat hij actief was op het forum. Wat er voorgevallen is weten we dus niet en het is jammer dat het schijnbaar niet op een normale manier opgelost kon worden.
BEI EINEM BMW E23 ZÄHLEN NICHT DIE JAHRE SONDERN DIE KLASSE.
bert/e23 schreef:Jongens niet zo veel op valentijn afgeven, hij heeft tenslotte het forum opgericht en heb hem zeker niet als onprettig beschouwd gedurende de tijd dat hij actief was op het forum. Wat er voorgevallen is weten we dus niet en het is jammer dat het schijnbaar niet op een normale manier opgelost kon worden.