Op te jonge leeftijd kwam ik regelmatig in een autofabriek (Daf in Born), wat kon je daar prachtig spelen. Trossen Daffen hebben we thuis gehad. Later in mijn jeugd reed in (als het mocht) in de BMW van mijn vader, eerst een 520iA, later een 528iA. Wat reed die 528i waanzinnig mooi en wat kon je er ondanks de automaat prachtig mee (haaks) de bocht om. Al lange tijd keek ik dus uit naar een 5 serie, het werd een maatje groter.
Een 745i Executive met momenteel 31000 km en een nieuwe 745i met nog altijd maar 52 km zijn er gekomen.
De 745i Executive in de kleur Zobelbraun heb ik ongeveer 2 jaar geleden gekocht in Cannes in Zuid Frankrijk. De auto is van een Arabische 1e eigenaar geweest die deze auto in zijn vakantiehuis in Cannes gebruikte. De auto is in juni 1985 in Frankrijk voor het eerst toegelaten. De auto heeft denk ik alle indertijd leverbare extra
Nogmaals welkom Roel, Ben er idd ook een beetje stil van..... Wat zou ik ook graag een keer je 745's aanschouwen (lees: aanbiddden) (Bij een museum moet je ook betalen dus waarom nu niet Denk dat ik de rest van de dag/week van slag ben.... Wat een mooie E23's.... Respect
supermooie e23ers,is een WALHALLA VOOR ALLE BMW PURISTEN en ik maar denken dat de mijne super schoon onder de motor kap is,nou bij t aanschouwen van jou e23ers,heb ik SLOPERS
BTW,KOM AUB OOK NAAR DE MEETING IN HELMOND ik wil je e23er aangschouwen/aanraken/met mn tong over t supermooie originele motorblok gaan/...........................................................................................................................................................
Petje af Roel. Zoals ik al eerder aangaf; ik zou ze graag van dichtbij willen zien.
Ik heb nog wel een puntje voor de fotowedstrijd, voordat iedereen stopt met inzenden! De mooiste auto is nu wel bekend, maar de wedstrijd gaat om de mooiste foto. Dus ik hoop, dat iedereen nog wel zijn best doet om een mooie foto te posten.
WAT EEN PRACHTIGE TWEELING HEB JE DAAR ROEL . Daar zou elke moeder EN VADER EEN KLEIN VERGRIJP VOOR PLEGEN SCHITTEREND,Werkelijk uniek om zoiets te hebben,en natuurlijk is live te zien.Heb het al meer gehoord in dit topic maar hier gaat elk bmw hart sneller van kloppen.