Hallo mensen/ e23-forum-leden. Ik Danny,64 jaar, 42 jaar BMW-rijder, rijd een 92-er e34 touring, en zoek een e28 528i/535i voor erbij.Via google kwam ik bij dit forum terecht.En omdat ik graag ik contact wil komen met zerotolerance vanwege z'n te koop staande 528i,die nog niet op een andere verkoop site te vinden is, kon ik dat alleen maar doen door me aan te melden. Dit forum lijkt me zeer interessant(zit ook op andere BMW-fora), dus ik hoop als "niet-e23-rijder" wel op dit forum te mogen blijven.Groeten,danny
Da's helemaal geen probleem hoor dat je geen E23 hebt, heb er zelf ook geen De 23's voeren natuurlijk de boventoon maar het delen van onze passie op het oldtimergebied in het algemeen (voor BMW dan) is niet meer dan gezellig!
Veel plezier hier op het forum en hoop je eens op een meeting te zien met een oude 5
Groetjes, Jeroen.
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
welkom.................en tis geen probleem hoor.... dat je geen e23 hebt....... ik vond t t lelijkste model van bmw.......en nu bezit ik er zelf 1, een e23......dus zo zie je maar
sucses met je zoektocht naar een e28.... die van eric,das wel een mooie