Beste leden,
Als eerst zal ik me even kort voorstellen. Mijn naam is Eric, ik kom uit Amsterdam en sinds kort in het bezit van E23, 735ia executive uit 1986. Aan deze auto moet nog wel het een en ander gedaan worden. Hij is nog even geschorst tot april omdat hij dan belastingvrij wordt, het weer met die pekel ook niet goed is en zo even de tijd heb om de auto weer in goede staat te brengen.
Al enige tijd volg ik jullie forum en ik heb hier al veel waardevolle informatie uit kunnen halen. Echt leuk en handig!
Nu is mijn volgende vraag, ik wil graag velgen van het merk BBS type RS hebben onder mijn auto. Nu zie ik dat dat er RS1, RS2 en RS3 types zijn. Nu heb ik niet veel verstand van velgenmaten etc maar ik wil graag 17 inch velgen hebben waarvan ik heb gelezen dat dat het max inch is voor een E23. Een velg met zwaar getrokken banden vind ik niet mooi voor een klassieker, die randen die er dan teveel buiten steken vind ik niet mooi. (leuk voor een Golf misschien).
Graag zou ik wat tips van jullie willen over welke maten er onder een E23 passen en waar ik op moet letten etc.
Alvast bedankt!! (voorbeeldfoto van de velgen heb ik bijgevoegd)