Ben een vrouw en vind de BMW een mooie auto. Helaas heb ik er zelf geen 1 in het bezit. Maar daar hoop ik in de toekomst verandering in te brengen. Maar er over lezen vind ik ontzettend leuk om te doen, maar kan jullie helaas niet helpen aan technische dingen! Maar in de toekomst hoop ik daar ook wat wijzer in te worden!
dat is nu ook een probleem. Ik vind en vond de 5 serie ook ontzettend mooi en leuk. Maar de 7 serie heeft ook erg leuke dingen wat ik ook steeds leuker begin te vinden. Hoe meer informatie in me op neem qua de 5 of de 7 serie.. nijg ik nu toch ook wel naar een 7 serie..
Welkom vrouw BMW2011, Is u een zuiderse schone? Of is u woonachtig in een ander deel van ons lage landje? Leuk dat je eerst op het forum gaat uitzoeken wat voor BMW je graag wil. Ik vind het ook grappig dat je redelijk anoniem je forum naam gekozen hebt en dat ik (net als een aantal andere mannen hier) toch een soort van 'vrouwelijke' nieuwsgierigheid voel opkomen met allerlei nutteloze vragen. En dat terwijl ik zelf ook gekozen heb voor een redelijk anonieme 'nickname' op dit forum.
Pieter: Dat vind ik inderdaad wel heel erg grappig. Iedereen of de meesten melden zich volkomen anoniem aan. Waaronder ik zelf. En ik probeer ook in grote lijnen anoniem te blijven.