Aangezien ik kort geleden een telefoontje ontving van de nieuwe eigenaar van de Siebner Alpinweiss, ben ik toch wel erg benieuwd geraakt of deze ook zijn weg had gevonden naar het E23 forum! Ja dus!
Ik moet zeggen dat het nog pijn doet als ik in deze topic over 'm lees, hij is dan nu toch echt van iemand anders.
Ik heb fantastische tijden beleefd met deze auto en heb er een hoop dierbare herrineringen aan! Ik heb (letterlijk) gehuild toen ik hem inruilde bij Marco Hof terwijl ik van de wagen weg liep en met de nieuwe wagen weg reed. Grappig om in zo'n topic over je oude auto te lezen. Op school stal de wagen altijd de show (mijn bijnaam op school was Mr. 7 -series). Tijdloze elegantie is daar in het wagenpark ook ver te zoeken. Laat staan een auto die bijna elke week gewassen en gezogen werd. (In vergelijk met de meeste zandbakken op wielen die we op de wegen zien
)
Ik kreeg trouwens in IVA gebied/ Driebergen en omstreken veel bekijks van de voorbijglijdende 7 in vergelijk tot de reguliere IVA-coureurs in blitse Sport-hatchbacks of
voorbijracende petjes-golfjes.
Ik weet zeker dat je er veel plezier van gaat hebben Renald!
Ik hoop oprecht dat
je 'm net zo zult koesteren als ik indertijd heb gedaan (zoals ik al eerder aangaf.
), het is maar beter dat ik niet te lang naar de foto's kijk anders ga ik weer huilen.
De nieuwe wagen bevalt trouwens perfect, ik misste toch dat ene stukje comfort wat de 5 net biedt.
M.v.g.
Melchior