Dan kan het ook Blija, Waaxens, Brantgum of Ferwerd zijn, maar om dat nou omgeving Holwerd te noemen... Maar desalniettenin, je zal vast een hele goede reden hebben om anoniem te blijven.
Ik doe veel zaken met mensen uit die regio, vandaar.
Sorry dat ik het zeg,maar ik vind het gewoon flauwekul anoniem willen blijven op het forum .Veel heisa geweest over het wel of niet voorstellen met Haagie (ik ben blij dat je weer terug bent hiero),en niemand die hier commentaar over geeft.Maar zal wel aan mij liggen denk ik .
Er zijn geen regels, het lijkt mij dus dat voorstellen niet verplicht is.
En meelezen kan iedereen. Het geval Haagje heb ik niet bewust meegekregen, maar ik vind een "mister X" nogal wazig. Maar Mike heeft wel een punt, ik ben in dat opzicht wel te achterdochtig. Maar dit was mij laatste geneuzel hierover. Veel plezier hier meneer anoniem.
628CSI schreef:Sorry dat ik het zeg,maar ik vind het gewoon flauwekul anoniem willen blijven op het forum .Veel heisa geweest over het wel of niet voorstellen met Haagie (ik ben blij dat je weer terug bent hiero),en niemand die hier commentaar over geeft.Maar zal wel aan mij liggen denk ik .
Klopt vind het zelf niet zo belangrijk, alleen werd er toen zo'n heisa over gemaakt bij Haagie . Daarom die +1
voor de rest klaar .
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
zerotolerance schreef:Dan kan het ook Blija, Waaxens, Brantgum of Ferwerd zijn, maar om dat nou omgeving Holwerd te noemen... Maar desalniettenin, je zal vast een hele goede reden hebben om anoniem te blijven.
Ik doe veel zaken met mensen uit die regio, vandaar.
waaxens, de kans dat hij daar woont is niet zo groot er wonen niet zoveel mensen zegmaar
heb ff zitten googlen er wonen in die omgeving ongeveer 3000 mensen dus anoniem kan je daar nooit zijn of het gebied is erg groot en wonen ze daar ver uitelkaar vergeleken met een stad
Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen
de naam blijft annoniem (om prive reden) maar was ook aanwezig op de meeting in apeldoorn ,heb nog eindsierstukken voor de uitlaat gekocht van cees (DE CEES) dus zit hier echt niet te faken of zo ,en verder veel plezier op dit forum (heb er al veel aan gehad) gr.mister x