Ik ben nieuw op dit forum en wil me dus even voorstellen. Mijn naam is Jolijn, ik ben 18 jaar oud, woon in Helmond en heb sinds een aantal weken mijn eerste BMW, een e23 728i van '85.
Er gaat nog flink aan gewerkt worden om hem helemaal naar mijn wens te hebben maar dat komt met de tijd zeker wel goed
Welkom, veel plezier met je E23, en natuurlijk volgen we graag je project met een hoop info en foto's. Je kunt inderdaad mooi bij Graad afkijken hoe het moet
BMW E23 728iA Jet Black BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
in maart rijdt ie zoiezo weer in maart er zijn 4 nieuwe deuren en achterlichten. Nog even sparen voor het overspuiten en dan heeft Helmond er een gave e23 bij
hij wordt volledig zwart overgespoten. De nieuwe achterlichten zijn volledig rood het zal alleen even duren, als 18-jarige student die iedere dag op school zit heb je het overspuit geld nou eenmaal niet snel bij elkaar
De e23 is iig in goede handen,en wat heb je eraan...als je project binnen een week af is Mijn e23 was een ""rijdend"" project... En daar heb je veel meer aan vind ik persoonlijk Zie je m door de jaren heen veranderen
Je hebt een hele mooie basis! En een witte is ook supermooi vind ik zelf, spiegels bumpers meeapuiten, knappe velgen eronder... Je hebt ook minder spuit werk, dan s je voor zwart zou gaan. Al kies je voor een andere kleur wit.
Ja waarom hou je hem niet wit, Is een hele mooie kleur. ( wit is eigenlijk geen kleur) Orginele kleur is altijd meerwaarde, ik heb die van mij dan wel een ander kleurtje gegeven maar de orginele kleur was echt niet om aan te zien. ( opal grunn)
Staat een moie opal grunn 728 i te koop voor 10 K, waarschijnlijk heb je die al wel gezien. Die van mij was zo verweerd en slecht dat ik eigenlijk geen keus had, wel voor de kleur misschien.! Heb er echt nog wel aan gedacht om opal grunn te behouden, en dat was ook een serieuze optie. Uiteindelijk is het bmw 668 geworden, waarom, denk een hele mooie foto van een diep zwarte e23 op het net.! Dat beinvloed je toch, bijzondere foto's met mooie achtergrond.