Vanaf maandag tm donderdag als ik rond 17.00 thuis kwam,zag ik een rode picanto achter mij rijden,en stopte in t verlengde van mijn straat,zo gouw ik rond 17.20 weer vertrok...vertrok die ook..dus die ben ik gevolgd...en kenteken genoteerd,maar helaas uit t oog verloren
Vrijdag ging ik rond 18.00 naar huis om even onder de zonnebank te gaan,ivm last van mijn rug.om 19.10 ben ik weer naar buiten gegaan..daar stond een golf 3 met lopende motor..en een jonge dame en jonge gast erin..en ik zweer t voor 1000% zeker dezelfde als in de rode Kia
Ik wilde erheen lopen..maar scheurde zonder verlichting weg,zag alleen vonken van zijn uitlaat van over de drempel vliegen..t regende behoorlijk..dus kenteken kon ik niet vlug zien..daarna 2straten verderop gezeten..en geslapen.
Mijn buren hoorde rond 20.30 en rond 22.00 uur gestommel en een geluid van m'n achterdeur dichtslaan,alsmede een klepraamje..ze wilde me nog bellen..maar dachten..ohhh dat is graad maar..
Hadden ze maar
Vanmorgen wilde ik m'n eigen douche en omkleden..toen kwam ik in die bende terecht..en zijn echt uit op m'n auto..want sleutels van meerdere autos liggen voor t grijpen..ook de papieren..daar is in geneusd maar niets weg..mercury staat gewoon voor de deur(is momenteel m'n pekelbak)en er staat een nieuwe zundappje binnen in de huiskamer,spaarpotten van de kids..alles onaangetast..tv..telefoons..niks..alleen m'n alpina kenteken en overschrijvings bewijs,sleutels..en als troost zat daar ook een envelop met geld bij,dus bonus voor hun..