Sta gisteren bij de pomp te wachten, komt er een busje opeens achteruit, vol met zijn trekhaak in mijn auto. Ik kon geen kant op (stond achter me een auto), en mijn getoeter werd niet gehoord.
Nou was ie al niet moeders mooiste, maar nu lijkt het echt een vod
Meneer kwam al excusses makend uit de bus, hij had niet goed gekeken......
Hoe ben je verzekerd? Heb je een taxatie? Dit is wel naadje hoor. Ga maar eens strak maken, euro 1500 komt eerst denk ik. Gelukkig heb je wat voorraad..
Komt wel weer goed. . Idd een knappe schade. Rij je wel naar de Bouwweg want je hebt het over Aalberts Neem aan dat je Koning Albers bedoelt Is nu lekker druk met E23's bij Luuc dus dat komt goed uit als de expert langskomt.
Het is natuurlijk wel klote maar dat komt wel weer goed. Je kunt ook iemand hebben die schade maakt en vergeet het briefje tussen je ruitenwisser te stoppen. In ieder geval succes met het weer mooi maken van de bolide.
Dat ik laatst bij jou was heb ik nog even een rondje gelopen om jou bolide... en nu zie ik dit. Behoorlijk balen en vervelend allemaal. Succes met de afhandeling... afwikkeling.
Ik dacht vandaag precies hetzelfde, laat ik heel galant iemand voorgaan, staat Truusje Trut achter me en laat haar voet van de koppeling schieten. Mijn achterbumper naar gort. Lekker weer!
Vandaag een e-mail gekregen van de Arag, de tegenpartij gaat uitkeren, wat een gedoe zeg terwijl er gewoon schuld was bekent. Nu zijn we bijna twee 2 maanden verder, ik ga voortaan toch maar voor All-risk dan kun je in ieder geval meteen je auto laten maken. Eind goed al goed.