Het is nu do 27 feb 2025, 13:54

misbruik email adres

Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
  • Auteur
  • Bericht

dannysedanE28

Die hard

misbruik email adres

Berichtvr 26 nov 2010, 16:28

Hoi mensen. Van een paar vrienden en familieleden kreeg ik de waarschuwing dat zij een mail van mij hadden gekregen, die zoals bleek, niet van mij was.Heb nog meer vrienden gemaild en gebeld en die bevestigden mij dat er in 't engels een mail voorbij was gekomen. Sommigen konden zien dat er iets niet klopte(brachten mij ervan op de hoogte),hebben die ongeopend verwijderd.Anderen hebben em wel geopend. "t waren aanbiedingen van ipods e.d., en iemand kreeg een bijdrage verzoek voor een geneeskundige behandeling voor een z.g. japanse vriend van mij.
Wie heeft hier ook wel eens mee te maken gehad? En het verwarrende is: hoe heeft iemand mijn contactpersonen map te pakken weten te krijgen!
Groeten,danny

Mike

Moderator

Re: misbruik email adres

Berichtvr 26 nov 2010, 16:33

Tja, internet h

zerotolerance

Professional Goud

Berichtvr 26 nov 2010, 23:01

En NOOIT je wachtwoorden afgeven. Ook niet voor "een programmaatje" zodat je kan zien wie je MSN heeft geblokt.

Verander regelmatig je wachtwoord. Kan helpen. Dit kan ook gebeuren doordat je zelf eens een dergelijk mailtje hebt geopend.

BMWim

Moderator

Berichtza 27 nov 2010, 09:58

Hallo Danny,

Dat heb ik ook al vaker gezien. Snel je ww wijzigen !!

Je hebt waarschijnlijk een keer ingelogd omdat je foto's kon ontvangen van een bekende..
als ik mercedes wil rijden, bel ik wel een taxi !

dannysedanE28

Die hard

Berichtza 27 nov 2010, 12:26

Hoi allemaal. Het gekke is dat ik, zover ik weet, wel natuurlijk m'n mail adres heb ingevuld, om b.v. info te krijgen, maar toch niet m'n wachtwoord heb meegestuurd. Bedankt voor jullie reacties en tips. Groeten,danny

Keer terug naar Allerlei