Heb net de 7 op stal gezet (bij m`n werk binnen) 6 staat altijd al binnen, komen ze iig de jaarwisseling veilig door. Mijn voornemen voor het nieuwe jaar is om door te gaan met kiloos kwijt raken, ben vanaf maart dit jaar al gezakt van 129 naar 117 en hoop in 2011 de 100 te redden, was hier nooit zo mee bezig maar sinds in maart diabetes 2 werd geconstateerd ben ik toch wel gaan nadenken. Bloedsuiker is nu tot op de grens gezakt net als cholestorol en bloeddruk dus ik ga de goeie kant op.
Iedereen een goede jaarwisseling en pas goed op uzelf.
BMW 528i 1996 BMW 635 CSi 1984 Kawasaki ZX10 1989 BMW 525d high executive
mijn goede voornemens................ nieuwe mamma voor mn kindere zoeken...ha ha dus geen scharreltjes mn rijbewijs behalen..... als ik 7febr. voor moet komen in den bosch netjes zijn
Allemaal de beste wensen voor 2011, een goede gezondheid , veel rij op sleutelplezier. Ik ga officieel met pensioen dit jaar Mijn voornemen is om eindelijk de rotzooi op te ruimen van 40 jaar auto sleutelen en verzamelen ook wil ik het aantal autos en brommers terug brengen maar ik kan zo moeilijk afstand doen, dus we zien wel wat het wordt