Maar om even antwoord te geven op je vraag. Ik vind het een apart verhaal. Grote auto's zijn niet aan de staartstenen te slijten, jij koopt een redelijk incourante auto van je baas en verkoopt hem in 5 minuten door. Vind ik een apart verhaal. Maar dat zal hem dan wel weer aan mij liggen.
Nou...zal ik je maar ff wat info toevoegen...heb deze opel omega gekocht voor 550 euro...rekening erbij van 800 euro...20-12-2012..nieuwe koppling...beurtje...dus voor dat geld wilde ik m wel...een colega van mij...vind t zoon mooie auto...heb ik een paar jaar geleden ook gehad....hij heeft een carisma 1.6 van 99...dus ik zei...geef me 650...is ie van jou...dus hij zijn vrouw gebeld...en die vond m mooi...over geschreven...dus hij is een opel rijker!! Vraag ik er 1500 voor...dan heb ik m lang ja...maar niet iedereen wil een goedkoop autootje van 800 kg en 300 euro zero! Duidelijk!! Slaap je nu weer goed? Is t geloofwaardig? Zelfde als ik wat koop...ik bied...en wil t...(Vraag aan michiel wat betreft de highline, vraag michel over de 728i...vraag melvin over de VAN...vraag paul...en nog heel wat mensen...ik heb ook nog nooit iemand bedonderd of besotemieterd of opgelicht) grz graad