Gistere morgen rond 7 uur vertrokken( nadat Paul al in Helmond was) naar einighausen om Michel op te halen.we waren er rond 07.50 en daarna ff snel lekker een bakkie heerlijke koffie bij Michel genuttigd.daarna naar Duitsland.onderweg nog een hele mooie E34 touring ( volgens mij en Paul een M5) met Nederlands kenteken tegen gekomen.
Wat een mooie omgeving daar nurburgring,vind t al mooi om daar rond te rijden
Bij aankomst werden we naar bmw csl club verwezen,en daar mocht ik mijn e23 neer zetten!
Hierbij wat fotos
M1
Dikke capri
Whouw
Zou hij ook dasty gebruiken? Kijk dat bodumpje
De mooiste race
Helaas voor deze 2002 een flinke klapper,had goed geregent,en hij schoof hard rechtdoor
Heel aparte rubuste auto
Mercedesen in overvloed ( zeer appart,W126 velgen,w126 achterlichten,de ander weer van een slc ect)
Superdikke V8
Fiat
Ook nog nooit gezien deze
En wat dacht je van deze Porsche 928?
Hummer
Opel Corsa speedster
Een maat van Michel met zijn e9
Dikkie dikke e21
E24
E28
E28 M5
E30 M3
2002
Ook mooi
Stond ook een I8, maar was zo onder de indruk,dat ik vergeten ben foto te maken
E34 M5
Renners kwartier
Lancia stratos
Nog wat ferrari's
Dikke opels
" nieuwe M1"
Mooie alfa's
Rond 19.00 naar mijn alpina,en daarna heerlijk gegeten met Paul,Michel,mijn stiefzoon giovanni en 2 maten van Michel.( toffe gozers btw)
Rond 21.30 richting huis weer, 24.00 Michel thuis afgezet,en rond 00.50 in Helmond.
Dadelijk mijn souvenirs uit de alpina halen,posters en boeken en wat miniatuur bmw,dadelijk mijn alpina is een grondige poetsbeurt geven
Hij heeft t voortreffelijk gedaan,kleine 560 km
Michel en Paul dank jullie voor een voortreffelijke dag,was keigezellie,en dit staat op de agende voor elk jaar
Wat een mooie omgeving daar nurburgring,vind t al mooi om daar rond te rijden
Bij aankomst werden we naar bmw csl club verwezen,en daar mocht ik mijn e23 neer zetten!
Hierbij wat fotos
M1
Dikke capri
Whouw
Zou hij ook dasty gebruiken? Kijk dat bodumpje
De mooiste race
Helaas voor deze 2002 een flinke klapper,had goed geregent,en hij schoof hard rechtdoor
Heel aparte rubuste auto
Mercedesen in overvloed ( zeer appart,W126 velgen,w126 achterlichten,de ander weer van een slc ect)
Superdikke V8
Fiat
Ook nog nooit gezien deze
En wat dacht je van deze Porsche 928?
Hummer
Opel Corsa speedster
Een maat van Michel met zijn e9
Dikkie dikke e21
E24
E28
E28 M5
E30 M3
2002
Ook mooi
Stond ook een I8, maar was zo onder de indruk,dat ik vergeten ben foto te maken
E34 M5
Renners kwartier
Lancia stratos
Nog wat ferrari's
Dikke opels
" nieuwe M1"
Mooie alfa's
Rond 19.00 naar mijn alpina,en daarna heerlijk gegeten met Paul,Michel,mijn stiefzoon giovanni en 2 maten van Michel.( toffe gozers btw)
Rond 21.30 richting huis weer, 24.00 Michel thuis afgezet,en rond 00.50 in Helmond.
Dadelijk mijn souvenirs uit de alpina halen,posters en boeken en wat miniatuur bmw,dadelijk mijn alpina is een grondige poetsbeurt geven
Hij heeft t voortreffelijk gedaan,kleine 560 km
Michel en Paul dank jullie voor een voortreffelijke dag,was keigezellie,en dit staat op de agende voor elk jaar
Laatst bijgewerkt door graad op za 09 aug 2014, 09:49, in totaal 6 keer bewerkt.
86er e23 ALPINA B10
Bmw e60 525i
Chevrolet camaro z28
Bmw e60 525i
Chevrolet camaro z28