Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
di 01 nov 2016, 01:24
Ik had een onderdeel gekocht op ebay, betaald met visa, maar nooit aangekregen. Klacht ingedient bij ebay, maar
dat wuiven ze gewoon weg. Ebay zegt dat ik het wel ontvangen heb terwijl de post hier beweerd dat er geen huisnummer op het pakje stond en het terug naar afzender is. Dit was de eerste keer en ook direct de laatste keer ebay voor mij , lesje van 63 euro weeral
di 01 nov 2016, 09:11
heb ik ooit ook gehad op Ebay.De
het adres was verkeerd geschreven.en dan word het geretourneerd naar de verzender.
heb toen contact opgenomen met de verkoper en deze heeft bij zijn ontvangst het retour pakje opnieuw verzonden op juiste adres.
voor mij is het toen goed gekomen.
bij ebay zelf kan je niets verhalen
di 01 nov 2016, 10:37
Betalen met Paypal, krijg je het bedrag terug als je niks krijgt.
di 01 nov 2016, 11:12
Dit is geen oplichting!! hier is iets mis gegaan in de adressering. Oplichting is als iemand het niet verstuurd
In dit geval moet je bij de post zijn en niet bij ebay.
Heb in totaal wel 500 keer op ebay gekocht slechts 3 keer iets mis gegaan en dat was omdat de verkopers het niet hadden opgestuurd, oplichters, Twee keer aangifte gedaan bij de politie en geld gekregen en 1 keer geld via Ebay terug min 25 euro administratiekosten.
De laatste keer dat een verkoper het niet opstuurde heb ik DHL opdracht gegeven het bij hem af te halen en dat ging ook goed.
Advies!!!!
Betaal met Paypal
Voordat je betaalt, Naam en adres vragen Belangrijk als je aangifte wilt doen.
Ik heb ook vele koopjes gehad en dan gaat er wel eens iets mis. Koop 95% bij bedrijven zoals, autoonderdelen, verf, olie, printerpatronen enz. en dat gaat probleemloos
di 01 nov 2016, 12:39
Plus 1.
Ebay gaat probleemloos als je via paypal betaalt.
Voor verkopers is paypal juist irritant, omdat je als koper heel snel kan storneren.
di 01 nov 2016, 20:17
Altijd met Paypal..
1 x verkeerde item uit USA gekregen..
Melding gemaakt,kreeg ik 2 stuks opgestuurd gratis,en mocht t verkeerde embleem van de mercury houden,als ik maar geen negatieve feedback gaf.nou dat heb ik uiteraard ook niet gedaan.heel mooi opgelost voor mij iig