Switch to full style
Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

Zeg NEE tegen kilometerheffing.

do 19 nov 2009, 13:59

De meeste van jullie rijden in een oldtimer, maar hebben ook een normale allerdag auto of boodschappenauto voor de deur waar de
overheid graag in mee wil rijden door middel van een GPS spion!

De kilometerheffing. Wie wil het...

Er is nog maar weinig draagvlak onder de burgers, maar toch wil Den Haag ook dit door de strot van de burger drukken.
Het verhaal dat 60% er op vooruit gaat is een wassen neus.
Nu al is bekend dat provincies hun belastingen verhogen om de gederfde inkomsten uit de wegenbelasting te compenseren.
Geen autorijdend mens zal er op vooruit gaan onderaan de streep. Betalen moeten we toch, maar moet dat dan tegen inlevering van onze privacy?

Wie zegt me dat ze straks niet de GPS gegevens gaan koppelen aan een databestand bij het CJIB?
Ze kunnen immers na inbouw van een GPS kastje precies zien waar en wanneer ik te hard heb gereden. Big Brother is watching you!

Lees alles over de fabeltjes van de kilometerheffing op:

http://www.vrijspreker.nl/wp/2009/11/kilometerheffing-de-antwoorden/

Zeg NEE tegen de km-heffing en teken de petitie op:

http://www.kilometerheffing-nee.nl/digitale_steunbetuiging.php

Stuur ook een mail naar de ANWB. Hoe meer ontevreden leden die hebben over de km-heffing, de meer noodzaak zij hebben om de kilometerheffing te boycotten.

Zegt het voort, zegt het voort.... plaats het op alle fora. Dit willen we niet als Nederlanders!!

Re: Zeg NEE tegen kilometerheffing.

do 19 nov 2009, 17:29

er zijn ook positieve dingen te bedenken over de km heffing:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Uhm kan er zo snel geen bedenken :crybaby:

do 19 nov 2009, 19:13

geloof me maar rover...............................
de enigste die er beter van worden zijn de gemeentes en de staat :devily: :devily: :devily:

ons werd ook vanalles beloofd toen de euro ingevoerd werd :crybaby: :crybaby:

do 19 nov 2009, 19:40

Ik wil in mijn oldie helemaal geen GPS-kastje waar je zelf verantwoordelijk voor bent of die goed werkt of niet, over privacy dan nog even niet te spreken....

do 19 nov 2009, 19:50

Wie zal dat kastje gaan betalen? Ook zal er een co toeslag. Wordt dus lachen straks...
Alles ouder dan 3 jaar is dan vuil. Wat dachten jullie btw van de mensen die nu een hybride rijden. Die worden dubbel geklutst :mrgreen:

do 19 nov 2009, 23:12

hallo
sluit ik me bij aan
petitie en naar anwb verstuurd
bedankt voor tip :clap: :clap:

vr 20 nov 2009, 10:39

en wegenbelasting is al broodroof nu gaan zde deze doen

maar goed dat ik geen nl auto heb :mrgreen:

vr 20 nov 2009, 12:57

BeekMW schreef:Ik wil in mijn oldie helemaal geen GPS-kastje waar je zelf verantwoordelijk voor bent of die goed werkt of niet, over privacy dan nog even niet te spreken....

Ik meen dat er in Oldtimers ( dus bj tot 1987) geen kastje komt...Deze zijn vrijgesteld van kilometerheffing !

vr 20 nov 2009, 13:19

Klopt! ;)
Plaats een reactie