Switch to full style
Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

afgekeurd

wo 03 maart 2010, 18:23

"Ik laat mijn bmw'tje bij de dealer keuren". Ik dacht hij zal met vlag en wimpel door de keuring heen komen.
Ik heb in

Re: afgekeurd

wo 03 maart 2010, 18:29

Dat is balen!

Witte knppers zou ik niet doen als ik jou was, maar ik ben jou dan ook niet ;)

Afhankelijk of Cees beter is kan het best zijn dat ik woensdag langs kom rijden.

wo 03 maart 2010, 19:28

Ik ben zelf ook meer van het origineel, dus gewoon amber knippers ;) Maar goed, ik heet geen Johnny en heb niet zo'n mooie E23 :lol:

Tsja, over de afkeurpuntjes, is toch normaal voor een auto van die leeftijd? Blijft de hobby leuk ;)

Succes met de reparatie!

Groetjes,
Jeroen.

wo 03 maart 2010, 22:11

Komt vaker door het staan met de remmen. De zuigers maar eens goed heen en weer en alles schoon blazen en dan doen ze het weer. Een groot remverschil merk je ook als je remt en het stuur loslaat en hij gaat naar 1 kant.

do 04 maart 2010, 19:35

Ik heb echt nooit gemerkt, dat de auto naar

vr 05 maart 2010, 07:00

hey johnnie HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl verstandig dat je er geen witte knippers in zet. :clap: :clap: :clap:
en met die apk komt het ongetwijfeld goed.

za 27 maart 2010, 21:20

inmiddels is de auto goedgekeurd :Peace:
We (Cees natuurlijk) heeft een revisiesetje voor de remmen gekocht en geplaatst. Alle rubbers en ringen vervangen.
Twee van de zuigers waren een beetje geoxideerd. Dus ook vervangen. Hij is nu zo soepel, dat je de zuigers bijna met de hand heen en weer kan schuiven
Plaats een reactie