Vandaag, na 2 weken nagedacht te hebben, begonnen met de M535i. ( even ter herinnering; hij liep in 1 keer erg beroerd, terwijl ie het daarvoor gewoon goed deed)
Alles weer nagelopen en om een lang verhaal kort te houden, er zat GEEN BENZINE meer in de tank

. Conclusie de benzinemeter klopt niet..!
Nou er was nog tijd over om de 745i aan te pakken. Deze sloeg af als je het gas losliet..
Wij vermoedden dat het aan de rotor/verdelerkap lag...
Godmejaar, wat is dat een k...klus zeg. De verdelerkap erafhalen is voor iemand met kleine handjes en die heb ik niet. Je moet eerst de plastickap voor de radiotor weghalen...Erg leuk !
De verdelerkap/rotor zag er best nog goed uit. Gelukkig zag mijn maat dat in de verdelerkap een palletje zit wat terug moet komen als je het indrukt. Bleef vastzitten dus. Eruitgehaald en bleek dat het veertje door vet vastzat. Schoonmaken en voila ! Toch maar nieuwe
rotor erop. Nieuw
luchtfilter erbij ( was ook best vies).
Nog niet getest, want het eten stond klaar....enne een vrouw laten wachten is spelen met je leven