Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
ma 01 aug 2011, 20:29
Ga naar de garage voor een apk-tje, komt die monteur na een tijdje terug: Ik heb slecht nieuws voor u, u krijgt de auto vandaag niet meer mee...Ik krijg bijna een hartverzakking.. Wat is er aan de hand ?, vraag ik. Hij is kapot ! Ik zeg je maakt een geintje ! wat is er aan kapot dat ik er niet meer mag rijden ? Nee Nee, niet de auto is kapot, maar de brug waarop die staat ! GVD ! zeg ik, ikke kijken naar die brug, staat ie aan
ma 01 aug 2011, 20:40
Ik ging met mijn Chevy voor de APK en die past maar net op de brug. Die monteur doet de rijplaten naar buiten maar vergeet die vast te zetten. Vervolgens rijdt hij de brug op en de rijplaat schiet onder de auto door en de Chevy valt zijdelings van de brug. Runningboord kapot 3500 schade!!!
ma 01 aug 2011, 20:45
ben maar blij dat ie nog niet 2 meter omhoog stond...
ma 01 aug 2011, 21:14
het stomme is dat ze dan ook nog moeilijk doen, zoals bij jou i.p.v. alles in het werk te om het voor de klant zo prettig mogelijk op te lossen, dat zou nog wat schelen. Ik had er alleen maar ellende mee, naar de garage voor schade taxatie dan de auto een week kwijt, heen en weer rijden enz, en je koopt er niets voor maar dat schijnen die gasten zich niet te realiseren.
ma 01 aug 2011, 21:52
mijn bmwees ook..........als ze naar de apk gaan,ben ik er bij...
geen 1 mongool die met een hamer of wat aan mijn beemers zit