Switch to full style
Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

Leuk shirt nodig van je BMW?

za 15 okt 2011, 14:26

Vergat ik nog te vermelden, ik ben graficus van orgine, en mag graag wat ontwerpen in mijn vrije tijd. Ik heb daarom ook een Spreadshirt shop geopend met diverse BMW ontwerpen erin. Als je wat leuks ziet kun je het uiteraard meteen bestellen, maar ik maak ook ontwerpen op verzoek. Veel is mogelijk, alleen mag ik (uiteraard) het BMW logo niet zomaar gebruiken tenzij ik schriftelijke toestemming van de eigenaar van het logo heb. Dus ik kan een E23 shirt maken, maar dan alleen als ik daar een opdracht van krijg van het bestuur van de E23 club ten aanzien van hun logo. "t is maar een weet! Kortom, kijk maar eens rond! Ik reken over het algemeen niks voor ontwerpen wanneer ik die in mijn shop kan plaatsen, dus voor een groter publiek interessant zijn. Ik pak een kleine commissie op elk verkocht product.

Klik hier voor de shop of "like" it op Facebook: BIMMERSHIRT.com (via Facebook kun je links onderin ook naar de shop trouwens!

Mazzel, Marcel

Re: Leuk shirt nodig van je BMW?

za 15 okt 2011, 15:44

ook van eigen auto :wacky:

Re: Leuk shirt nodig van je BMW?

za 15 okt 2011, 15:56

Ja hoor, stuur maar een foto en ik maak het in orde voor je, de shirts zijn trouwens wel kwaliteitsshirts, dus geen goedkope "3 x wassen en weg print" shirts, allemaal merkkleding!
Plaats een reactie