Switch to full style
Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

*gvd*

vr 10 aug 2012, 20:43

ff mn bmw op mn vakantieplek tussen een paar autos geparkeerd....hoppa....schade :devilish: :devilish: :devilish:
rechter zij flap...die tussen de achterbumper en achterwiel in elkaar :crybaby: :crybaby:
word er zooooooo moe van he :crybaby: :crybaby:

Re: *gvd*

vr 10 aug 2012, 22:18

Geen briefje zeker? da,s inderdaad k*t

za 11 aug 2012, 07:44

Geen briefje inderdaad....steeds op een hoek geparkeerd...niks....ff auto ingeladen met de koffers...geen plek meer...dus. Tussen 2 autos dan maar...toen t pretpark in...kom ik trug....en je hoor....

za 11 aug 2012, 07:47

Das minder fraai Graad.
Succes met het herstellen.

za 11 aug 2012, 10:10

heb paul gevraagd....die heeft er nog 1 als t goed is........anders maandag ff nieuwe bestellen :crybaby:

za 11 aug 2012, 10:58

schade da's inderdaad balen: mensen die schade veroorzaken en wegrijden is nog veel schandaliger: heb het een paar jaar geleden bij mijn eigen auto gezien,
gast rijdt gewoon weg, aangifte gedaan en flink laten bloeden die mafkees :mrgreen:

gelukkig maar een spatlap en geen blikschade moet je maar denken :angry: :Peace:

za 11 aug 2012, 14:37

:crybaby: :crybaby: word maandag toch een nieuwe bestellen....meteen links en rechts....ook een complete nieuwe achterbumper bestellen....zit ook te denken over de voorzijde... :oops:

za 11 aug 2012, 17:20

Zou ik ook doen, waarom bestel je niet gelijk 4 nieuwe deuren, kofferdeksel, motorkap en 2 voorschermen dan ook gelijk mee.
Heb bij de 745 Highline ook compleet nieuwe voor en achterbumper besteld, neem maar een goed gevulde knip mee ;)

za 11 aug 2012, 18:26

haha vond het chrome linker bumper hoekje voor al duur ,het glimt wel dat dan weer wel :P

za 11 aug 2012, 20:30

@ michiel: op mn turbo zit alles nieuw!! Voor en achterbumper...zelfs alle schroefjes...dus weet wat t kost!!!maar de alpina look hou ik toch...dus mag wat kosten...en net wat robertf altijd zegd...beter 1 goede waar je alles aan uit kunt geven dan 10 projecten....ha ha en aan gezien ik 4 projecten heb...

za 11 aug 2012, 20:44

helemaal waar!! :thumbsup: maar toch klo.... dat je dat nou weer gebeurt :angry:

ma 13 aug 2012, 17:17

ook plaatschade dus
Plaats een reactie