Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
do 21 feb 2013, 15:52
Beste allen,
Al enige tijd bezit ik het domein: BMW-7.nl
Geruime tijd niks mee gedaan maar nu toch besloten hiervan een tutorial website van te maken.
Hier komt dus geen Forum, Marktplaats of overige dingen op.
Dit gaat puur om hoe je iets losmaakt, controleert of bevestigd met bijbehorende foto's
Zie dit niet als concurrentie of iets dergelijks want ik ben slechts een hobbyist die de gegeven informatie in een soort van archief wil zetten!
Op de site komt geen reclame en er worden geen cookies gebruikt want ik houd niet van die rommel.
Een tip van de sluier: Voorpagina komt een e23 te staan, vervolgens kan je verschillende onderdelen aanklikken (dmv Flash).
Zie het als een soort moderne werkplaatshandboek, echter in kleur.
Meer ga ik niet verklappen.
Eventuele bezwaren, opmerkingen, idee
do 21 feb 2013, 17:47
info is altijd goed
do 21 feb 2013, 21:59
Helemaal goed Kevin
vr 22 feb 2013, 19:39
Ben ik zwaar voor, zoiets. Tis moeilijk info te vinden over deze auto. Heb dan wel het complete werkplaats handboek digitaal maar das weer een USA uitvoering, en soms onduidelijk. Andere fabrikanten waren/zijn wat scheutiger hiermee, denk aan Vagcom en Elsawin voor V.A.G. auto's zoals mijn A4.
Met andere woorden een heel goed initiatief!!
Je hebt een PB.
ma 25 maart 2013, 22:00
Heel erg bedankt voor de aanvullende info die ik per mail heb mogen ontvangen.
Ik ben momenteel nog steeds bezig met het ontwerp en de werking van de site...
Gaat een hoop tijd in zitten maar ik hoop gelijk een goed systeem online te kunnen gooien.
Maak er en functie bij zodat mensen eventuele aanvullingen erbij kunnen plaatsen.
Denk aan het bekende Wikipedia systeem.
Zo nu en dan breng ik wat nieuws naar buiten als er echt iets is gebouwd!
di 26 maart 2013, 20:08
Begint erop te lijken Kevin
ma 08 apr 2013, 12:23
Ik denk dat ik een keer naar het BMW Museum/Welt ga in M