Switch to full style
Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

Doodzonde!!!

zo 31 mei 2009, 11:30

Ik ben vanochtend nog maar eens langs gereden en hij staat er nog steeds zeker al 3 jaar, gewoon buiten weg te rotten, een originele biturbo Alpina :angry:

Afbeelding

Re: Doodzonde!!!

zo 31 mei 2009, 11:34

Das zonde.................

zo 31 mei 2009, 11:39

wow... idd doodzonde. Misschien nog een keer aanbellen en informeren. Er is nl. niets zo veranderlijk als een mens. De aanhouder wint!

zo 31 mei 2009, 18:35

das zeker gruwelijke zonde robertf,wil ie er echt niet vanaf,ook niet als je wat geld bied :?: :?: want dan heb ik wel interesse :!: :!: 8-) 8-)
zoword ie alleen maar slechter :crybaby: en das toch dood zonde van zoiets unieks :crybaby: :crybaby:

wo 10 jun 2009, 20:21

Originele bi-turbo?

Hij is toch alleen in turbo geleverd, en de E34 in bi-turbo.

Wel erg jammer....

wo 10 jun 2009, 21:16

Dit is een bi-turbo, heb zelf onder de kap mogen kijken. Deze heeft ook airco en dat is vlgs de eignaar ook zeldzaam omdat de interkoeler de plaats inneemt waar normaal de airco zit. Nu zit de airco achter de linker koplamp, of dat werkt?? Maar hij wil niet verkopen :crybaby: Hij heeft ook nog een prototype 8-serie met 4 turbos!!! maar die heb ik nog niet gezien dit staat binnen :?:

wo 10 jun 2009, 21:21

8 serie met 4 turbooooooooooooooooossssssssssssssssss :clap: :clap: :clap: :clap:
tis geen schilder volgens mij :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:
heeft speciaal/mooi/duur spul :shock: :shock:

do 11 jun 2009, 09:00

Levensgevaarlijk Graad, zo'n 8 serie met 4 turbo's :D

Maar ik had nog nooit van een E24 bi-turbo gehoord (maar ik weet dan natuurlijk ook niet alles ;) )

do 11 jun 2009, 10:17

Hier

do 11 jun 2009, 18:06

henk deelen heeft ook nog een originele staan met heelaas wat brand schade voor,maar verder in absolute nieuwstaat ;)

zo 20 sep 2009, 18:12

Ik heb de foto bekeken en het is niet de auto die ik gezien heb.
Diegene die ge

zo 20 sep 2009, 18:19

:cry: :cry: das jammer 725,hoopte eigelijk dat t deze wel was :oops: :oops:
Plaats een reactie