Switch to full style
Alle onderwerpen (het vroegere Koetjes en Kalfjes)
Plaats een reactie

Hebben jullie dat nu ook?

zo 15 feb 2015, 13:49

Als ik naar buiten kijk en je kan niet rijden in je Beemer met dit prachtige weer.
Nu baal ik wel even van die nieuwe regeling :crybaby:

Re: Hebben jullie dat nu ook?

zo 15 feb 2015, 14:14

Nou inderdaad, ik baal er ook behoorlijk van.

zo 15 feb 2015, 15:21

Absoluut Harry mooi waardeloos, maar ik ben de dagen aan het aftellen krijgt ie meteen op zn sodemieter :o :o

zo 15 feb 2015, 16:13

Bekend gevoel. Ik ben maar even naar buiten geweest met hem. Maar niet de straat op. Zeg maar parkeergarage in en uit gereden Riemer weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel. ;) over 13 dagen staat er waarschijnlijk een file bij de benzinepompen en is overal de superbenzine op. :clap:

zo 15 feb 2015, 17:12

Ik baal ook vooral omdat ik vorige week nog een stukkie gereden heb met de auto na het monteren van een nieuwe remklauw. :mrgreen:
bij mij op de kalender staat dat ik op 1 maart de hele dag weg ben :D :D
Laatst bijgewerkt door ericie op zo 15 feb 2015, 17:40, in totaal 1 keer bewerkt.

zo 15 feb 2015, 17:17

Ik heb vandaag mijn bmwees naar buiten gereden,mijn alpina e23 alles gecheckt,dus als t mooi weer is op 1 mrt,hoppa,rijden

Heb vandaag wel stiekum gereden :mrgreen:
Naar de pomp

Even benzine getankt met de e23,e28 en de chevy Van :Peace:

zo 15 feb 2015, 17:32

Ik heb vandaag een mooi ritje gemaakt in mijn E23!! 8-)

zo 15 feb 2015, 17:35

heb de hele winterperiode gereden met de e24 :D
maar in belgie kan dat , is geen regeling ;)

zo 15 feb 2015, 17:38

Ja klopt in Belgi

zo 15 feb 2015, 18:13

ik kan ook niet wachten tot de eerste maart. Al druk in de weer, kleppen stellen en ander onderhoud uitvoeren, februari is de kortste maand maar duurt voor mijn gevoel het langst

zo 15 feb 2015, 20:46

Vandaag iemand bij mij geweest,met een e28....
Hij zei dat hij 180

ma 16 feb 2015, 00:14

Ja dat hebben wij ook Harry!!
Zeker omdat de e23 onze enige auto is. MAAR we zijn afgelopen weekend toch naar de Ardennen geweest met een....... ja wel Suzuki Liana van mijn moeder....
En wat denk je, gaat vanavond op weg naar huis de polyriem van de stuurbekrachtiging / airco stuk. Oorzaak een vastgelopen aircopomp. Tja op de snelweg met pak hem beet 4000 rpm. Even een kort ge ie ie ie ie ie ie en toen was het over....

ma 16 feb 2015, 20:23

Fijn die reacties allemaal
Jullie kennen het gezegde
gedeelde smart is halve smart ;)

do 19 feb 2015, 12:01

Ken het gevoel ook voor m'n E28. Kan alleen niet direkt gaan rijden, want de auto krijgt een achterbrug revisietje(rubbers) en moet voor 22 mrt de APK in orde hebben. Had helaas in de afgelopen maanden niet de mogelijkheid voor reparatie. Jammer, want de tijd was er natuurlijk wel. Groeten, Danny
Plaats een reactie