Ik zou deze zomer met het gezin een road trip willen doen. We zouden vertrekken bij ons in Rumst (natuurlijk) en dan zo over Sint -Niklaas naar Stekene en daar de grens over naar Axel en via Oostburg naar Breskens en dan via Kaprijke terug richting Antwerpen (E34).
Nu weet er iemand een bepaalde route tussen Axel en Breskens of dorpjes of bezienswaardigheden die zeker de moeite zijn om te gaan bekijken onderweg?
Blijkbaar is er in het schitterende Nederland dan toch niet zoveel te beleven in die mooie dorpjes?? Enkel domme namen voor dorpjes?? Jammer, misschien beter naar de Belgische Ardennen dan maar?!! Of krijg ik enkel antwoord van de grote grappenmakers van dit forum???
Ik vrees dat je je er wat betreft Zeeuws-Vlaanderen alleen met een grap vanaf kunt maken. Zelf woon ik net aan de andere kant van de Westerscheldetunnel en moet ik voor mijn werk regelmatig in dat gebied zijn. Er loop 1 grote weg van oost naar west (en ook weer terug... ) en verder is er niet zoveel te beleven. Regelmatig steek ik daar zelf door naar Belgi
Aja ik dacht altijd dat er onderweg verschillende oude dorpjes lagen? Ja dan beter naar de Ardennen misschien?! Richting Bohan sur Semois ofzo ... Zal dan wel met een overnachting worden denk ik.