graad schreef:Denk t ook...hij moet niet zoveel met de cabrio rijden,das niet goed voor hem
En nee,BMW is niet de beste...maar als je een C klasse mooier vind dan een e28.... Of uit bed gevallen,of tegen een boom hard aangewandeld...of toch maar is een andere bril? Hans anders!!!
Een zonnesteek kan het nog niet zijn door zonder kap te rijden in de cabrio met dit weer
ik heb niet zoveel met 5serie's en zeker een E12 niet een E28 maar heeft ook nooit mijn voorkeur gehad !
maar idd de standaard C is wel de slechtste ooit gebouwd net als een E36 ,maar ik heb met AMG varianten hiervan gereden van een AMG gek (MB handelaar) hier uut het dorp waar ik MB's voor poetste ,een C36 en een C43 maar niks mis mee dan is/vind ik gezien de bouwjaren een E28 maar een hok voor als je het toch zo wilt vergelijken.
een 1serie van BMW vind per definitie geen reet aan lelijk zelfs ,een A-klasse heeft veel meer uitstraling alleen jammer dat MB er geen 6pitters in gegooit heeft ,ik haat vier pruttels met of zonder turbo
ow en de laatste C-klasse vind ik zowiezo mooier dan een nieuwe drie ,vier of vijf serie,daar gaat een bril van hans anders niets in veranderen
maar is een mening he en een kwestie van smaak ,vind een originele E23 en E24 ook nog steeds mooi