zerotolerance schreef:Is die van jou dan niet geschorst Graad?
nee......................... is altijd makkelijk.......als ons silleke m nodig heeft,of als we ver weg gaan...... toch iets groter/comfortabeler dan de peugeot....... al zit / rijd dat zekers niet verkeerd............ had ik nooit gedacht
Das grappig....die van mij begint ook met PB en ik moet nog wachten tot jan. 2011. Nadat ik de 6 ontschorst had heb ik nooit meer wat vernomen, geen verzoek tot betalen van de MRB, maar ook geen vrijstellingsbrief zoals in je 1e post.
Even uitgezocht: Er zit toch nog 9 maand tussen PB-14-RR (19-04-85) en PB-40-NT (30-01-86)
BMW 528i 1996 BMW 635 CSi 1984 Kawasaki ZX10 1989 BMW 525d high executive
uhhhhhhhhhhhhh......................daar klopt iets niet rob......... jou e23 is van t bj:30-01-1986 met t kenteken......pb-40-nt die van mike,bj:19-04-1985 met t kenteken..........pb-14-rr volgens mij hebben ze bij mike zn e23 een fout gemaakt,met t op kenteken zetten................. want de r komt na de n..........daar tussen in zit de p.......is ongeveer 1 maand.... dus die van mike is van 19-04-1986!!
das raar....................... iemand nog met een kenteken die met p begind.............. kunnen we t ff checken!!
dat klopt................ of zou t kentekenbewijs ooit verloren zijn geweest......... dat je wel een ander/nieujw kenteken toedertijd kreeg.maar de gegevens t zelfde waren
Klopt Graad,vroeger in(30jaar geleden) kreeg je wanneer je kenteken kwijt of verloren had bij vervangend kenteken een zogenoemde'' Z '' kenteken combinatie.Later kreeg je als vervanging de kentekencombinatie die op dat moment in dat jaar uit werd geven.Bijvoorbeeld 1987 RH-??-?? Het maakte niet uit van welk jaar je auto was.
nee............na aa-00-ab komt volgens mij aa-01-ab.......... maar de laatste letters waren vaak de maand aanduiding.......... of heb ik t weer helemaal mis...........
zou t kunnen....................omdat er meerdere rdw stadions zijn......... en als ze op kenteken gezet worden............de computter...... want die draait 24uur door...........dat doet
want mijn kenteken is afgegeven(heb m rond 9.30 laten keuren bij rdw) om 00.10 uur