ff mn bmw op mn vakantieplek tussen een paar autos geparkeerd....hoppa....schade rechter zij flap...die tussen de achterbumper en achterwiel in elkaar word er zooooooo moe van he
Geen briefje inderdaad....steeds op een hoek geparkeerd...niks....ff auto ingeladen met de koffers...geen plek meer...dus. Tussen 2 autos dan maar...toen t pretpark in...kom ik trug....en je hoor....
schade da's inderdaad balen: mensen die schade veroorzaken en wegrijden is nog veel schandaliger: heb het een paar jaar geleden bij mijn eigen auto gezien, gast rijdt gewoon weg, aangifte gedaan en flink laten bloeden die mafkees
gelukkig maar een spatlap en geen blikschade moet je maar denken
BMW E23 728i | BMW E24 635CSi |BMW E31 850i | BMW E32 750iL
word maandag toch een nieuwe bestellen....meteen links en rechts....ook een complete nieuwe achterbumper bestellen....zit ook te denken over de voorzijde...
Zou ik ook doen, waarom bestel je niet gelijk 4 nieuwe deuren, kofferdeksel, motorkap en 2 voorschermen dan ook gelijk mee. Heb bij de 745 Highline ook compleet nieuwe voor en achterbumper besteld, neem maar een goed gevulde knip mee
@ michiel: op mn turbo zit alles nieuw!! Voor en achterbumper...zelfs alle schroefjes...dus weet wat t kost!!!maar de alpina look hou ik toch...dus mag wat kosten...en net wat robertf altijd zegd...beter 1 goede waar je alles aan uit kunt geven dan 10 projecten....ha ha en aan gezien ik 4 projecten heb...