In het eerste kwartaal van dit jaar werden er nog maar 1440 oldtimers naar Nederland gehaald, een daling van liefst 60 procent vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. Toen werden er nog dik 3500 auto's van 25 jaar of ouder ge
des te meer worden onze mooie niet matzwartgerolde autos waard voor liefhebbers robbertf elk voordeel een nadeel..vandaag na enkele opelsenators en bmwees gebeld.(ROVER OOK) en verkocht allemaal...echte autos zijn zo weg hoor
geen import van stinkende en roetende diesels meer ik lig er niet wakker van iig ,ik heb de auto's die ik wilde die hebben en die hebben voor mij een bepaalde waarde !
de import cq handel dreef de prijzen schofterig op mijn inziens
als de aftaanse troep zometeen ook nog afgedankt word ivm de evt MRB heffing ,worden de onderdelen wat goedkoper
Laatst bijgewerkt door MartinE34 op do 11 apr 2013, 20:49, in totaal 2 keer bewerkt.
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Jammer hoor , ik had net zin om een mercedes 560 sel te importeren,maar ja met deze onzekere tijden kun je beter net als een ieder ander je geld in de portomonee houden want dan blijft het tenminste slecht gaan.........................................