wat zou je doen?
'k Heb een beetje een luxe probleem hier, help es mee denken...
Ik rij nu een '83er 728i e23 (baltic, aut.), een 628csi '81(ook baltic, ook aut.), een 524td e28(schakel, lachsilver), een 735i e32 '87(schakel, donkerblauw) en mijn vrouwke reed een oxfordgroene 520d e39 '01. Nu hebben we toch maar een ford galaxy voor haar gekocht want ja, binnenkort 3 kids en zo
, nu hebben we dus toch echt 1 ( of mss wel meer
) autos te veel!
Voor mijn part gaat de e39 eruit, want die is 't duurste aan tax en verzekering, maar ja, je krijgt er geen drol meer voor en er staan maar 126000 kms op de teller.
Welke zou jij nu wegdoen?
O ja, om het nog wat moeilijker te maken... de e39 zou 'k kunnen ruilen voor een lichte vracht chevy caprice wagon van '93, ook iets waar ik al jaren zot van sta...

Ik rij nu een '83er 728i e23 (baltic, aut.), een 628csi '81(ook baltic, ook aut.), een 524td e28(schakel, lachsilver), een 735i e32 '87(schakel, donkerblauw) en mijn vrouwke reed een oxfordgroene 520d e39 '01. Nu hebben we toch maar een ford galaxy voor haar gekocht want ja, binnenkort 3 kids en zo
Voor mijn part gaat de e39 eruit, want die is 't duurste aan tax en verzekering, maar ja, je krijgt er geen drol meer voor en er staan maar 126000 kms op de teller.
Welke zou jij nu wegdoen?
O ja, om het nog wat moeilijker te maken... de e39 zou 'k kunnen ruilen voor een lichte vracht chevy caprice wagon van '93, ook iets waar ik al jaren zot van sta...



Een auto met 127000kms en in perfecte staat... Daar heeft onze va die auto de eerste 7 jaar bij regen altijd in de garage laten staan en elke week gepoetst... Maar ja, hij was meer waard geweest met 100000kms meer en MET leder dan nu met stoffen sportzetels.