za 17 aug 2013, 21:37
Vandaag t besluit genomen(en hoop t nooit meer te doen)om mn huskey ALAYKA na een anderhalve dag levenloos in te laten slapen!ze is 13 jaar mn maatje geweest,en vorig jaar na t overlijden van mn mopshond(12 jaar) ging t bergafwaards met dr.gemis van mn mops.half jaar geleden door dr heupen gerum...maar na een dag morfine perfect.maar gistere werkte de morfine niet meer.smorgens nog springen..alles..smiddags niks meer!nie eten.drinken..dus toch maar besloten om de stap te zetten.en gerum hoe die me aan keek,zo van..help me aub.dus ik m in mn VAN gelegd..en richting someren.dat waren 20 klote minuten.daar aangekomen zei de arts,je maakt de goede beslissing,want dr tong is wit,dr lippen..dr huid..dus duurt nie lang meer.eerst een roesje...ze keek me aan...en ik ben een hele vent..maar jankte als een klein kind..(En nu weer)toen sliep ze gelukkig...en daarna spuitje in dr poot..maar nee..toen in dr hals...na 5 min nog niet..toen in de hartstreek...2min..was mn wijfie gestorven...was een taaie tante..joenkerde nooit..sterk ras..zal dr missen..ging swoendags voor dr een hele haan halen..en zaterdags wilde ze kipsatee...maar ja...ze is goed af,en heeft me 13 jaar een smile op mn face gegeven!
86er e23 ALPINA B10
Bmw e60 525i
Chevrolet camaro z28