Heb de auto van m,n vrouwke ingeruild voor een gave bmw e46 excutive sport. avus blauw 196.000 km met NAP en alle facture. Kan ik tenminste mijn visspullen fatsoenlijk mee nemen.Ben er blij mee.Auto heeft bijna alle opties en het sport interieur is afgewerkt met titanium inleg delen Foto,s komen vanavond. Nu eerst naar het ziekenhuis naar de pijnkliniek voor een injectie in m,n rug.Hoop dat ik er baat bij heb ,zo is het .................ut.
Ben net terug en het is me 100% meegevallen ,nu hopen dat het aanslaat. wat betreft de e30 ben ik in onderhandeling met een man uit st truiden . Als het niks word gaat ze naast de e24 in de stalling laat ik haar schorsen in december. gr. hennie
uit st-truiden.. is nog dicht in mijn buurt . succses ermee.. en als dat niet lukt .. och dat eet geen brood als iet stil sta he .. komen nog betere tijden voor te verkopen
Zo Hennie,hoop dat de spuit helpt,bij mij ig wel Ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst! En de e30 mooi weg zetten,heb je veel geld en liefde ingestoken,en nu krijg je er niet veel voor in deze tijd
Net Hennie en sjan op bezoek gehad,en echt een helemooie e46 hoor,goede kleur,mooi interieur Klaas kwam ook even langs,was weer ff gezellige,kletsen over de ouwe
Was weer gezellig,Klaas ook gelukkig gemaakt met 5 banden voor 50 eurie,s. Kleine Graadje nog even gezien en die gaat binnenkort Bmw zeggen, wat een mooi kereltje is het toch.
Was weer gezellig,Klaas ook gelukkig gemaakt met 5 banden voor 50 eurie,s. Kleine Graadje nog even gezien en die gaat binnenkort Bmw zeggen, wat een mooi kereltje is het toch.