Gisteren pech met de e28...
Geplaatst: wo 02 jul 2014, 20:20
Was gisteren droog weer,dus de chevy Van bleef thuis,en hoppa,met de e28 naar het werk,
06.35 aangereden,en 07.10 in de file.
Ik hou altijd de temperatuur in de gaten,en liep maar op tot de helft ong.
Om 8.25 konden weer rijden( na een zwaar ongeval)
Niks aan de hand,temperatuur daalde iets,dus das mooi.
Moest stoppen voor een stoplicht,en auto begon te pingelen( heb ik ook vaker met de ford escort mk2 gehad als ik andere benzine had getankt,zoon geluid.) dus ik denk ik zet m af,maar dat hoefde niet,hij sloeg al af
Kreeg m met geen mogelijk meer gestart,zwaar rondgooie dus meteen gestopt met starten,en aan de kant geduwd.
Temperatuur was nog half ongeveer,maar hoorde een sissend geluid
Dus kap omhoog,en de dop van mijn vulvaatje van koelvloeistof was gescheurd..en daar liep smudge uit,niet normaal,
Voelde aan mijn radiateur,maar was ijskoud
Dus ik denk dat mijn onderblok gloeiend heet is geworden,want onderste slang was ook koud
Af laten koelen,en hij liep meteen netjes weer...
Naar mijn werk gereden,en toch maar mijn maat gebeld en die kwam de e28 om 17.00 oplaaien
( denk voor dat er meer stuk gaat)
Thuis afgeleverd,en meteen heel mijn koelsysteem gespoeld..een paar x
Dasty erin,warm gereden,aftappen,nieuw water erin..soda erbij( denk dat werkt ook wel)
Warm gereden,hogedruk erop,alle slangen los,flink doorgespoeld
6 x herhaald,net gestart,start meteen,stukje gereden,rijd perfect,geen witte walm erachter,temperatuur netjes,ook een half uurtje gestationeerd laten lopen,maar blijft smudge in mijn koelvaten komen,en niet een beetje hoor
Olie is netjes,dus daar zit geen water bij
Maar denk dat er olie bij mijn water komt..onderblok gescheurt ofzo
Vorige eigenaar heef me maandag nog gebeld toevallig( had nog spijt dat hij een harde e28 moest verkopen)
En zei nog,koppakking heb ik laten maken.maar er zat veel smudge in t systeem,dus hij had ook al een paar x gespoeld..
Wat denken jullie?
Wat er mis kan zijn?
06.35 aangereden,en 07.10 in de file.
Ik hou altijd de temperatuur in de gaten,en liep maar op tot de helft ong.
Om 8.25 konden weer rijden( na een zwaar ongeval)
Niks aan de hand,temperatuur daalde iets,dus das mooi.
Moest stoppen voor een stoplicht,en auto begon te pingelen( heb ik ook vaker met de ford escort mk2 gehad als ik andere benzine had getankt,zoon geluid.) dus ik denk ik zet m af,maar dat hoefde niet,hij sloeg al af
Kreeg m met geen mogelijk meer gestart,zwaar rondgooie dus meteen gestopt met starten,en aan de kant geduwd.
Temperatuur was nog half ongeveer,maar hoorde een sissend geluid
Dus kap omhoog,en de dop van mijn vulvaatje van koelvloeistof was gescheurd..en daar liep smudge uit,niet normaal,
Voelde aan mijn radiateur,maar was ijskoud
Dus ik denk dat mijn onderblok gloeiend heet is geworden,want onderste slang was ook koud
Af laten koelen,en hij liep meteen netjes weer...
Naar mijn werk gereden,en toch maar mijn maat gebeld en die kwam de e28 om 17.00 oplaaien
( denk voor dat er meer stuk gaat)
Thuis afgeleverd,en meteen heel mijn koelsysteem gespoeld..een paar x
Dasty erin,warm gereden,aftappen,nieuw water erin..soda erbij( denk dat werkt ook wel)
Warm gereden,hogedruk erop,alle slangen los,flink doorgespoeld
6 x herhaald,net gestart,start meteen,stukje gereden,rijd perfect,geen witte walm erachter,temperatuur netjes,ook een half uurtje gestationeerd laten lopen,maar blijft smudge in mijn koelvaten komen,en niet een beetje hoor
Olie is netjes,dus daar zit geen water bij
Maar denk dat er olie bij mijn water komt..onderblok gescheurt ofzo
Vorige eigenaar heef me maandag nog gebeld toevallig( had nog spijt dat hij een harde e28 moest verkopen)
En zei nog,koppakking heb ik laten maken.maar er zat veel smudge in t systeem,dus hij had ook al een paar x gespoeld..
Wat denken jullie?
Wat er mis kan zijn?