Vanmorgen gebeld door verhuurder ,dat er is ingebroken in de loods.Dacht meteen daar gaan m,n bbs rs velgen,van alles schiet er door je hoofd.
Daar aangekomen alles bekeken en blij dat m,n velgen nog onder de auto zaten.Hadden wel de hoes vande auto gehaald en in het dashbord gezeten.Verder geen schade aan de auto.
Wel mijn nieuwe gereedschap trolly weg, 2 zware assteunen, kleine ratelsets van bacho.Wat een klote gevoel is dat.
Verder van andere mensen in de loods een dubbelassige aanhanger, audi a3, een lager pers diverse electrisch gereedschap.
Schrik zit er goed in bij alle eigenaren. Audi is inmiddels teruggevonden in Eindhoven ergens op een industrie terrein vol met gereedschap en zonder schade.Hoop dat er ook daders opgepakt zijn, nader bericht moet nog komen van de politie Eindhoven.
Hebben besloten om nu maar een degelijk alarm te laten instaleren.Als je weet wat er aan waarde stond in de loods aan gereedschap .jetski,s , motoren is het niet uitgesloten dat die gasten denken we gaan nog eens terug.
Volgende keer zullen ze aangenaam verrast worden ,dat is een ding dat zeker is.
Voor mij een schadepost van 1500 euro aan gereedschap,misschien dat er uit de audi iets terugkomt wat van mij is ????
Grt.Oldie