zo eindelijk is het zover een mooie cilinderkop gehaald bij cees en bij de autohobbyclub van de marine even lekker sleutelen.
maar na de motorkap komt de radiator en dat is best veel koelvloeistof wat het beestje inzich heeft, maar goed lekker laten druppelen, en hop de rest eraf,
luchtfilter eraf slangen eraf, en zo daar kunnen we aan de kop beginnen, inlaatspruitstuk met veel pijn en geprigel los gekregen hier en daar een sneetje maar mag de pret niet drukken.
uitlaat los gekoppeld en zo kan de kop eraf.
eindelijk na wat kilometers de juiste spullen bijelkaar, een pakking bij brezan, en cees heeft ook altijd wel de juiste pakking thx.
na de spullen en schoonmaken van de kop spruitstuk kan de kop erweer op netjes op tijd gezet want we willen niet te laat komen hihi
en na vullen van de juiste vloeistof starten maar euhm NOT een klein electrisch probleem, dachten eerst de TDP sensor die bij cees vandaan gehaald en ja starten klinkt als een god en daarna niet meer starten euhm denk overleg overleg, maar uiteindelijk na wat zoeken en onderdelen vervangen de relais gevonden die de boosdoener is. de relais die overschakeld van benzine naar gas.
maar gelukkig alles vervangen en loopt weer,
nu langs de APK en afgekeurd ja je moet ook niet op vrijdag de 13e gaan he, maar ja
stuurkogel en rubber en fuseekogel dan komt het wel weer goed, dus heb ik nog wel wat werk aan de winkel, maar dan is ie ook wel als nieuw hahahah
probeer wat foto's er bij te zetten en veel plezier.