Vertel hier wat je allemaal gaat doen, of hebt gedaan, met je e23, het liefste met foto's
wo 22 feb 2017, 22:21
Erg mooi Marthijn, zorg dat je je originele onderdelen altijd bij de auto houdt maar 't is echt een plaatje aan het worden deze!
wo 22 feb 2017, 22:34
ik ga op het naaikamertje van mijn vrouw een kast met onderdelen inrichten zodat de e23 zo lang als mogelijk kan blijven rijden.
Ga alle groene interieur delen wegdoen, heb immers alles zwart en dat is ook orgineel.
Denk niet dat er veel animo zal zijn voor de groene delen dus dat beland waarschijlijk in de verbrandingsoven van de gemeente
Deze week zullen de verlagings veren van HR ook wel komen, wacht daar nog even mee met monteren totdat ik ook een set biltstein b6
Het inlaatspruitstuk vanavond al opgehaald bij Aldo, ziet er erg gelikt uit.!
wo 22 feb 2017, 22:43
Whouw.......
Geef je 1 raad....op een meeting ga jij jou motorkap niet opendoen...
Want door dit word t een juweeltje onder de kap...
Daar kan ik niet tegen met mijne die al 30jaar oud is.....
wo 22 feb 2017, 23:02
Als je die van jou opstuurd of hoe dan ook dan kan hij hem zo behandellen voor je.
Mijn klepdeksel gaat volgende week heen.
do 23 feb 2017, 11:02
Mooie deurkaarten zo in het zwart. Maar waarom geen elektrische ramen? Op zn minst voor.
do 23 feb 2017, 11:15
Jasper schreef:Mooie deurkaarten zo in het zwart. Maar waarom geen elektrische ramen? Op zn minst voor.
Wil zo weinig mogelijk elektrisch, gewoon basic, minste kans op storing.
do 23 feb 2017, 18:44
Wat heb je allemaal in het groen, en welke kleur groen is het ?
Mijn interieur is piniengroen en er zijn wel delen die ik wil vervangen voor betere delen,
vooral deurkaarten waarvan de stoffen delen krimpen.
do 23 feb 2017, 20:56
Deurkaarten die ik nog heb zijn geloof ik 2 donkergroene maar niet echt mooi meer.
Heb mijn eigen 4 stuks overgetrokken met stof, dat trouwens best te doen.!
Verder heb ik nog 2 voorstoelen, de rest is vanmorgen vergeven aan ander forumlid.
vr 24 feb 2017, 16:45
Nu met de rode achterlichten en een foto van de deuren met wat meer licht.!

vr 24 feb 2017, 18:17
Staat super de rode achterlichten!!!
vr 24 feb 2017, 18:18
Wat ziet ze er prachtig uit!!
Die achterlichten staan haar goed, de stuur ook, kleur ook, zoals iemand jet al eerder zei.. Echte MAFFIABAK
vr 24 feb 2017, 18:29
Tis tijd voor een meeting.!!
Dan kunnen er verdere verbeteringen worden aangebracht, jullie zien vast en zeker dingen die ik niet zie.!
za 25 feb 2017, 09:24
Hij is super mooi Marthijn, geweldig met die rode achterlichten.
za 25 feb 2017, 10:15
Marthijn schreef:Tis tijd voor een meeting.!!
Dan kunnen er verdere verbeteringen worden aangebracht, jullie zien vast en zeker dingen die ik niet zie.!
Mischien meeting in helmond houden dan maar...in mrt ergens...dan april bij cees...en dan loopt t als een tierenlier de meetings
za 25 feb 2017, 14:36
Volgende week gaat mijn motorruimte leeg en hoop dat het eind volgend weekend klaar is.
Ligt aan de tegenslagen
za 25 feb 2017, 15:20
Marthijn schreef:Volgende week gaat mijn motorruimte leeg en hoop dat het eind volgend weekend klaar is.
Ligt aan de tegenslagen

Ik ben wel heel benieuwd naar jou e23! Is ze al verlaagd?
za 25 feb 2017, 15:21
graad schreef:Marthijn schreef:Tis tijd voor een meeting.!!
Mischien meeting in helmond houden dan maar...in mrt ergens...dan april bij cees...en dan loopt t als een tierenlier de meetings

Goed plan meeting in Helmond

De alpina en E30 weer van dichtbij bewonderen
za 25 feb 2017, 17:28
Sodem..... ik zie een witte 745i............. komt die ook? .......... dan kom ik ook!
za 25 feb 2017, 17:48
Denk dat ik je woensdag wel tegenkom robert...ik moet naar oldebroek...en jij naar....
za 25 feb 2017, 18:56
Ik ga woensdag nergens naartoe..........zaterdag naar riemer en Ad Ooms
za 25 feb 2017, 19:15
Dat was een beste meeting met aardig wat klassiekers, mooi hoor!!
Mooie locatie ook en de autos zo naast elkaar, ideaal voor mooie foto's..
za 25 feb 2017, 19:21
RobertF schreef:Ik ga woensdag nergens naartoe..........zaterdag naar riemer en Ad Ooms
Dan ist 1mrt...mogen de jongtimers weer de weg op
Barbarossa schreef:Dat was een beste meeting met aardig wat klassiekers, mooi hoor!!
Mooie locatie ook en de autos zo naast elkaar, ideaal voor mooie foto's..
Is bij mij zowat de straat uit
za 25 feb 2017, 19:28
Toppie!
za 25 feb 2017, 21:28
wow, echt mooi geworden