Mijn idee in elk land heb je vaklui,prutsers en oplichters
Qua spuitwerk is mijn ervaring met Polen goedkoop maar vrij slechte kwaliteit(wel ca.5 jaar geleden).
Maar als je een goede vakman weet en je hebt het werk gezien(wel bij daglicht of onder TL

)dan geen probleem,voorwerk is zeker zo belangrijk trouwens bij het spuiten.
Over Turbo's op LPG is mijn ervaring dat het vroeger zeker niet ging,sinds een tijd de LPT's wel en sinds de laatste 2-3 jaar gaat het ook bij Full-Turbo's met een G3 kwaliteitssysteem + extra's.
Zo rijdt een kennis al ruim 50.000km met een Saab 9-5 Aero(250pk)met een Vialle G3 met aanpassing en is zeer tevreden,rijdt zonder problemen en vermogensverlies nihil
Maar of een ouder 745i blok dat ook aankan weet ik niet met de kleppen etc,maar vaak wel aantepassen

CeesBMW schreef:Alle modellen dus 728i 732i en 735i, de 745i had al geharde kleppen en zetels
