ja inderdaad het was leuk om een e23 liefhebber te ontmoeten! het slotje heb ik er gelijk ingestoken.. en het werkt.. mijn deuren daar staat alarm op nu en op mijn stuurslotje! enkel nog op mijn koffer en op de motorkap..
en je e23 zo een mooie wagen! echt heel mooi gedaan graad! bedankt voor de tips!
nu die spiegel hoe haal je die uit elkaar? want het blijk dat type 1 en type 1.5 niet dezelfde spiegels hebben.. maar ik krijg geen een van de 2 uit elkaar..
je graag ik vond het zo mooi en ik wou dit ook hebben... en de koffer gaat veel gemakkelijker open nu ergens nog een koffer op de kop tikken en dan is de achterkant bijna klaar...
deze avond is het zover! om 19 uur komen mijn onderdelen aan voor de e23! maar het frontje is niet in de kleur van de auto.. ik ga het in ieder geval er op zetten en helemaal in elkaar zetten.. binnen een weekje ziet hij er beter uit dan nu
het frondje zit er al op! en de bumper ook! morgen verder in elkaar zetten! maar nu zijn we tot de conclusie gekomen dan de onderblok van de motor stuk is... dus word een werkje mer een nieuwe motor er in te leggen..
Nauw je gaat dadelijk je buurman achterna kwa grote van het project.wat een pech.gelukkig is er genoeg op de markt. Misschien is het verstandiger om uit te gaan kijken naar een goede donor auto voor weinig
hey allemaal ja als de motor degelijk stuk is, dan komt er een 2.8 in hoor net dezelfde als er nu in zit. had ik het geweten als dit zo een projectje ging zijn dan liet ik hem staan maar ja dat is de hobby he? en inderdaad een donor auto zou geweldig zijn.. enkel heb geen plaats om deze te zetten.. de garage staan vol nu de e23 er staan en voor de deur mag hij hier niet staan.. hierbij nog een foto van het nieuwe frontje en andere velgen die er op zitten nu edze heb ik van mijn buurman overgenomen..
ik heb gisteren eens getest welke bougie stroom krijgt.. nu ben in tot de 4 de bougie geraakt de eerste werkt en de 2,3,4 al niet de 4de bougiekabel vatte zelfs vuur... er loopt een beetje naft uit de blok waar de 4de bougie inzit...