zo! bijna een jaar geleden de laatste post op Project Guido. Dat ga ik hierbij even doorbreken
De laatste stand van de 728i is dat de dame flink is aangepakt door der heren van Oldenbroek Ite en Michiel, en dat firma Offenga mij zeer goed heeft geholpen aan een strak sturende kart. De verbeteringen die nog op stapel liggen zijn bekend, maar door het aantal vergeet ik er wel eens een. Dus hierbij mijn geheugensteun:
- een oneffenheid in een remschijf (trillen tijdens het remmen is het euvel)
- tochtend dakraam en niet functionerende raambekleding
- een vaak niet werkende linker koplamp (draadbreuk / starter?)
- nieuw / terugkerend probleem: kachel doet het vaak niet; klep niet oke; defrost stand doet niets; ventilator toeren niet instelbaar (slechts zacht en uber hard)
- airco is mij nog niet gelukt om koud te worden (getest in de warme dagen van april)
- een los(liggend) schroefje oid in het dasboard voorziet mij van de muziek: dat zetten we ook eens uit!
- linker achterraam weigert open te gaan
- uitlaat pot begint nu wel heel veel te knorren
- vertanding aan rechterachteras (voor ABS meting) is versleten? ABS lampje brandt
- schade verhelpen van een jaar of wat geleden + op mijn verzoek het meespuiten van de onderkant van de voorbumper.
- mijn verzoek: bestuurdersstoel verlagen (ik ben een lange jongen....)
Maar het is al een hele verschijning hoor. Really! Wat is er al veel gebeurd! Maar ja, die laatste loodjes he..
volgend jaar nieuwe update voor jullie
Groet!
Guido