Twee weken geleden een blok gekocht via ebay. Heb het aangeschaft om in mijn 735 te lepelen tzt. Is eigenlijk voor een e32 , maar met wat aanpassen , zo in de e23.
Is nooit verkeerd om iets op voorraad te hebben .
Re: 3,5
Geplaatst: za 16 mei 2015, 17:05
door graad
Dat ziet er weer als nieuw uit paul
Re: 3,5
Geplaatst: za 16 mei 2015, 17:17
door Paul
is ook nieuw
Re: 3,5
Geplaatst: za 16 mei 2015, 17:57
door carina
mooi
Re: 3,5
Geplaatst: za 16 mei 2015, 20:25
door RobertF
Ik zie dat je een houtje er onder heb gezet. Ik heb ook een motorstand en als het Jag blok daarin hangt dan denk ik ook altijd.......... het zal toch niet afbreken!
Re: 3,5
Geplaatst: za 16 mei 2015, 21:21
door Paul
Ja Robert,dat dacht ik ook . Blok heeft 0 km gelopen en dat zou zonde zijn als die eruit kukelde.
Re: 3,5
Geplaatst: za 16 mei 2015, 21:39
door MartinE34
is een E32 blok dan exact het zelfde als een E23 blok buiten de aanbouwdelen om ? zelfde kop zelfde zuigers ed
Re: 3,5
Geplaatst: za 16 mei 2015, 21:54
door Paul
carterpan is anders en de rest is gewoon hetzelfde.
heb het een paar jaar geleden samen met Hennie ook al een keer gedaan in de auto van Nander.
Re: 3,5
Geplaatst: za 16 mei 2015, 22:06
door MartinE34
oke dacht altijd dat de zuigers en de kop anders waren ivm 211pk - 218pk versie
Re: 3,5
Geplaatst: vr 22 mei 2015, 00:40
door willempie
nokkenas is iets anders, voor de rest carterpan en normaal is de steun aan de inlaat 1 bout te weinig. ben ook bezig met zo een blok in een 635 type 1 te steken, das andere koek
Re: 3,5
Geplaatst: vr 22 mei 2015, 07:41
door carina
op welk probleem stuit je dan joeri??
Re: 3,5
Geplaatst: vr 12 jun 2015, 19:51
door willempie
De gaten voor de rechtse steun zijn niet aanwezig, dus je moet vanaf de originele gaten een lat zetten om de steun te laten passen, is een mooie klus