vr 16 okt 2009, 20:13
vr 16 okt 2009, 20:32
za 17 okt 2009, 18:17
za 17 okt 2009, 18:27
za 17 okt 2009, 19:49
zo 18 okt 2009, 09:28
graad schreef:alleen hij herkend mijn kenteken van mn e23 niet
Street legal schreef:Je leert het voordeel van Orgineel pas bij een noodstop. Ik koop alleen nog maar bij de dealer. Geen kromme schijven meer bij stevig rijden en veel minder remstof op de velgen. En om nu op de remmen 25 tot 30 euro te besparen
zo 18 okt 2009, 11:39
ma 26 okt 2009, 20:51
ma 26 okt 2009, 21:05
di 27 okt 2009, 08:02
di 27 okt 2009, 08:12
di 27 okt 2009, 08:15
stefan schreef:Zijn dat dan remmen van een nieuwer type bmw ? Heb zelf nieuwe geperforeerde schijven met greenstuff blokken gemonteerd maar dit is nog steeds te weinig remvermogen op hoge snelheid ! Oh ja bmw 745 !
di 27 okt 2009, 08:20
di 27 okt 2009, 08:27
di 27 okt 2009, 08:29
ander forum schreef:Kort samengevat.
Vooras.
M5 3.6 315x28mm
E31 324x30 (hier is behalve de gietijzeren ook de alu brembo versie van)
m5 3.8 345x32
De remmen van de M5 lijken erg leuk maar zijn ontzettend zwaar.
Achter moet je alleen maar zoeken naar de
7serie v8 (740 of meer) Van de 7 passen alleen de klauwen niet de schijven/e34 540/E34 m5 3.6
300x20mm
dee34 m5 3.8 is groter 328x20.
di 27 okt 2009, 08:43
di 27 okt 2009, 08:51
di 27 okt 2009, 08:58
di 27 okt 2009, 09:32
Tom 745i schreef:stefan schreef:Zijn dat dan remmen van een nieuwer type bmw ? Heb zelf nieuwe geperforeerde schijven met greenstuff blokken gemonteerd maar dit is nog steeds te weinig remvermogen op hoge snelheid ! Oh ja bmw 745 !
greenstuff is leuk voor auto's tot 1000 KG en niet voor een 7 serie
di 27 okt 2009, 10:44
di 27 okt 2009, 12:12
di 27 okt 2009, 12:16