BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht) BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht) Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg) (Meer opties zitten er niet op)
een glad oppervlak fineren is goed te doen maar wil je een bol oppervlak (denk hierbij aan de handgreep & hoekjes van de asbak) of een hol oppervlak (zoals het stuk boven het dashboardkastje) dan wordt het een heel ander verhaal. Dat zou ik alleen maar laten doen door een vakman, niet door een doorsnee timmerman (hopelijk beledig ik niemand, fineren is een toch vak apart) Wil je het toch zelf proberen of het laten doen neem dan eens contact op met deze jongens:[link]http://www.af.nl/voorraad/fineer/[/link] Zeer vakkundig en je kan er zelfs les volgen
dacht ik ook, nu nog de versnellingsbakafdekking. ik heb hem wel maar beschadigd Ik heb een complete set en wilde die hoogglans maken maar dat is mislukt. Nu heb ik een tweede set dus bijna compleet maar die laat ik zijdemat.
Ik ben hier ook naar op zoek. Beschadigd door autotelefoon die erin zat. Bij mij is linkerdeel naast de asbak beschadigd (klein gaatje, zou een alarmlampje in kunnen) en het deel rond versnellingspook (groter rond gat). Als iemand slaagt met een nieuwe set (of ik) dan kunnen we de goede delen ruilen.